Betalingsformer.
Vi modtager betaling i form af; Dankort/VISA, Forbrugsforeningen og andre gængse betalingskort. Bankoverførsel accepteres også. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Hvis du har valgt bankoverførsel sender vi varen når din bankindbetaling er registreret.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen

Vi tilbyder finansiering af dit køb via Resursbank Fortryder du en aftale og har valgt Resursbank som finansiering, bortfalder denne aftale ligeledes.

Fragt og levering
På grund af Post Danmarks stigninger i porto, har vi sat en fast fragtpris på 29.- pr. ordre under 700.- Det vil altså sige at uanset vægt, vil du maks. skulle betale 29.- i porto. Alle ordrer over 700.- sendes fragtfrit i hele Danmark m/brofaste øer, levering med egne chauffører eller eksterne fragtmænd, er som standard til døren/fortov.

Dyner, puder og andre mindre genstande, leverer Dyner.dk med PostNord pakkepost. Varer under 20kg, og under 120cm i længden, kan sendes med PostNord. Større varer sendes med fragtmand. Hvis vi skal levere store varer, som vi ikke kan sende med posten, til Bornholm eller andre ikke brofaste adresser i Danmark, vil du blive kontaktet efter at vi har udregnet en fragtpris. Hvis vi leverer med anden fragtmand, vil vi kontakte dig med henblik på levering. Vi bestræber os på at levere så hurtigt som muligt, men på grund af uforudsete hindringer, såsom strejke hos PostNord, sommerferie hos vores leverandører og andre ting, kan vi ikke garantere hurtig levering, men vi kontakter dig hurtigst muligt, hvis leveringstiden overstiger den leveringstid, der er angivet på produktet. Varer over 20 kg til Grønland eller udland, sendes med fragtmand eller shippingfirma og vi kontakter dig for den endelige pris inkl. fragt. Levering uden for Danmark mod nærmere aftale, send en mail. (Priser findes på PostNord hjemmeside).

Prisgaranti
Dyner.dk yder 30 dages prisgaranti på alle produkter i vores webshop. Prisgarantien dækker både før og efter købet. Hvis du finder en identisk vare, billigere end os, hos en konkurrerende webshop, skal du tage et screenshot af varen og sende til os i en mail. Vi tilbagebetaler derefter differencen så hurtigt som muligt. Undtagelser: Dyner.dk yder IKKE prisgaranti på specielle dage, det vil sige eks. Black Friday, Cyber Monday, varer solgt som udstillingsmodeller og "begrænset antal"-kampagner.

Fortrydelseret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på vores webshop. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail tilshop@dyner.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: produkter over 120 cm lange, og over 20 kg i vægt. Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 2.000.-

Ingen fortrydelsesret
Følgende aftaler kan ikke fortrydes: Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til: Dyner.dk, Kinavej 11 4200 Slagelse

Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis du vælger DAO som retur, skal du vælge erhverv, ellers kommer pakken uden for vores åbningstid.

Reklamationsret
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til: Dyner.dk, Kinavej 11 4200 Slagelse

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis du vælger DAO som retur, skal du vælge erhverv, ellers kommer pakken uden for vores åbningstid.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hosDyner.dk og opbevares i op til femten år pga. garantireglerne, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige påDyner.dk er E-Commerce Manager Jakob Dalgaard. Som registreret hos Dyner.dk, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: shop@dyner.dk.

Klageadgang Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Jakob Dalgaard på mail, shop@dyner.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

Dyner.dk er ejet og drevet af:

Sejs Dyner ApS
Kinavej 11
4200 Slagelse

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 03.02.2021